wtorek, 27 grudnia 2016

SZCZOTECZKA I ŻEL Z LIRENE



Oczyszczanie twarzy jest bardzo ważnym etapem w pielęgnacji naszej cery i to właśnie on decyduje o stanie naszej skóry, ilości zamkniętych gruczołów łojowych, gładkości oraz jej blasku. Nie wyobrażam sobie zarówno zacząć jak i skończyć dnia bez odpowiedniego oczyszczenia mojej twarzy. Wieczorem warto się skupić, aby dokładnie oczyścić naszą skórę z makijażu, sebum oraz zanieczyszczeń gromadzonych w ciągu dnia. Dzięki dokładnemu oczyszczeniu mamy pewność, że wciągu snu, nasza skóra odpoczywa, regeneruje się oraz wszystkie produkty pielęgnacyjne nakładane na nią wchłaniają się i odpowiednio pielęgnują naszą skórę. Dlatego dzisiaj przedstawię Wam jeden z moich ulubionych produktów do oczyszczenia twarzy, a mianowicie żel nawilżający z algą morską oraz szczoteczka z dwoma końcówkami. 




Marka: Lirene 
Cena: 40-50 zł 
Pojemność żelu: 150ml 
Dostępność: Drogerie Rossmann 


1. Żel 
Żel zawiera wyciąg z alg morskich, których działaniem jest: nawilżenie, jest to bogate źródło antyoksydantów (witaminy C i E), opóźniają procesy starzenia się, odbudowują warstwę hydrolipidową skóry, poprawiają koloryt, rozświetlają, łagodzą podrażnienia, oczyszczają oraz napinają skórę. Jest to jeden ze składników, które uwielbiam w kosmetykach, dlatego zwróciłam uwagę na ten produkt i nie zawiodłam się. Żel doskonale usuwa pozostałość makijażu, oczyszcza, nawilża, wygładza oraz odświeża naszą skórę. W kontakcie z wodą lekko się pieni, jest delikatny i nie podrażnia skóry.




2. Szczoteczka
Urządzenie posiada dwie głowicę - jedną do oczyszczania skóry, drugą do masażu. Głowica do oczyszczania wraz z żelem zapewniają głębokie i dokładne oczyszczenie naszej skóry, szczoteczka jest miękka, nie podrażnia naszej skóry oraz nie powoduje zaczerwienień, dlatego używanie jej jest bezpieczne nawet do cer problematycznych, zaś głowica do masażu zapewnia jędrność, dotlenienie, odżywienie oraz przywraca blask i zdrowy wygląd, pamiętajmy jednak, aby masaż ten wykonywać od dekoltu w stronę czoła, zachowując ruch "do góry". 




Zalety zestawu: 
- głębokie oczyszczenie
- nawilżenie
- skóra jest odżywiona, dotleniona oraz rozświetlona 
- wyrównuje koloryt
- zwęża pory
- gładka powierzchnia skóry
- skóra staje się bardziej elastyczna
- przygotowanie skóry do nałożenia kremu\maski\serum zawierającego składniki aktywne, które wnikają wgłąb skóry
- nie wywołuje podrażnień
- masaż odpręża oraz relaksuje
- cena jest dostosowana do jakości produktu 

Wady: 
- zestaw może używać tylko jedna osoba, należy pamiętać o zachowaniu higieny, dezynfekowaniu szczoteczki oraz przechowywaniu jej w odpowiednim miejscu, ponieważ taka szczoteczka jest siedliskiem wielu bakterii ! 



Podsumowanie: Z cała pewnością mogę polecić Wam ten zestaw, jest to idealne połączenie żelu wraz ze szczoteczką, które pozwolą Wam oczyścić Waszą cerę oraz zadbać o jej promienny wygląd. Jest to produkt, który z pewnością kupię ponownie! :) 

A czy Wy miałyście styczność z tego typu szczoteczkami do oczyszczania i pielęgnacji skóry? Koniecznie podzielcie się wrażeniami :) 


41 komentarzy :

  1. Mam tego typu szczoteczkę :) najbardziej lubię nasadkę z kuleczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swego czasu miałam jedną taką szczoteczkę. Nie była jakaś wyszukana, raczej z tych "pierwsza z brzegu", a teraz rozglądam się za czymś fajnym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę sobie taką sprawić. Koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie przepadam bardzo za nią, wolę silikonową :D

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie najlepsza jest silikonowa szczoteczka,aczkolwiek zastanawiam się nad taką na baterie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna jest taka maszynka :) Kurczee

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/parka-khaki-karpacz.html

    OdpowiedzUsuń
  7. ja się właśnie czaje na taką szczotkę do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawiłas mnie szczoteczka, moja siostra ma ten żel i bardzo sobie go chwali :) Ja aktualnie używam elixir naturę jest troszkę drogi ale bardzo wydajny i idealnie sprawdza się do cery mieszanej.
    Z przyjemnością również obserwuje.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  9. O tym żelu nie słyszałam, ale mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W moim przypadku niestety takie szczotki się nie sprawdzają :( Po zastosowaniu ich zawsze coś pojawi mi sięna twarzy. I raczej nie jest to kwestia nieumiejętnego dbania o czystość takiej szczotki, bo na punkcie tego mam hopa, tylko uroda mojej cery :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda cera reaguje inaczej jeżeli chodzi o jakąkolwiek pielęgnację. Również pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Miałam kiedyś szczoteczkę z Biedronki, ale zaliczyła kilka kontaktów z podłożem i się zniszczyła :( A szkoda, bo dawała fajne efekty.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że nie podajesz składu INCI żelu, to pierwsza rzecz, na jaką patrzę, zanim kupię jakikolwiek kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również wybierając kosmetyk patrze na skład, ale słuszna uwaga, następnym razem do wybranego kosmetyku dodam również jego skład :) pozdrawiam!

      Usuń
  13. Mnie niestety Lirene nie służy :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie szczoteczki do oczyszczania! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupuje zwykłe szczotki do twarzy, które często zmieniam. Lirene to marka nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. taka szczoteczka marzy mi się od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie szczoteczki. Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurde chyba sobię kupię taką szczoteczkę, musi to być dobry gadżet.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam podobną szczoteczkę i jestem z niej bardzo zadowolona !
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam szczoteczke soniczna, ale nad ta tez sie zastanowię. Zaobserwowalam, teraz twoja kolej

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam tą szczoteczkę, jest rewelacyjna i niesamowicie odpręża! :)
    obserwuje! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie szczoteczki mnie nie przekonują :) Może kiedyś :)
    Żel jak najbardziej, lubię tę firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szczoteczka wygląda na solidną ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam taką szczoteczkę, ale moja była z zestawu Etre Belle, uważam, że jest bardzo fajnie i bardziej dokładna niż nasze dłonie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Byłam właśnie ciekawa jak sprawdza się taka szczoteczkach, chociaż dla mojej delikatnej i wrażliwej cery mimo wszystko mogłaby być nieodpowiednia

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja od 2 miesięcy testuję szczoteczkę Rival de Loop, Clean & Care, którą kupiłam w Rossmannie :) Na ten moment jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam taka szczoteczkę i ciągle o niej zapominam....

    OdpowiedzUsuń
  28. The post is wonderful! Thank you for sharing!

    irinathayer.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Od dawna zastanawiam się nad zakupem takiej szczotki :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Tez mam i polecam

    Www.motywujeszskarbie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Od dawna kusi mnie zakup tej szczotki :)
    Buziaki,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja zdecydowałam się na szczoteczkę sylikonową ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Chyba zdecyduję się na szczoteczkę w zestawie z tym żelem. Może pomogą na moją cerę.
    pozdrawiam i zapraszam,
    http://ylali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Też wyprobuję! http://codojedzenia.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam właśnie zamiar kupić tego typu szczoteczkę z Philipsa :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ostatnio szukałam takiej szczoteczki i nigdzie nie mogłam znaleźć. Może uda mi się gdzieś złapać ten zestaw!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. zawsze chciałam mieć taką szczotkę. lubię kosmetyki Lirene

    OdpowiedzUsuń
  38. Kusi mnie ten żel Lirene, szczoteczka i produkt oczyszczający, to świetny duet!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.