poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Przepis na FIT nutelle

           
Jako największa fanka omletów i naleśników na początku mojej diety największą udręką było wynalezienie czegoś czym będę bez żadnych wyrzutów sumienia dodawać do moich ulubionych posiłków bez obawy o ogromną ilość cukru,tłuszczu i oleju palmowego. Dżemy, marmolady, nutella oraz masło orzechowe na sklepowych półkach odpadały od razu po przeczytaniu składu. Aż do czasu kiedy odkryłam przepis na FIT NUTELLE , która od razu po spróbowaniu skradła moje serce.W dzisiejszym poście chce Wam pokazać zdrową alternatywę na Nutellę.

Składniki: 
- 1 dojrzałe awokado
- 1 dojrzały banan
- 2 łyżeczki kakao ciemne bez cukry ( ja użyłam z firmy Magnetic) 
- można dodać odrobinę ksylitolu (według uznania, ja zrobiłam bez) 


Wykonanie: Banana i awokado obieramy ze skórki i kroimy na małe kawałki , dodajemy dwie łyżeczki kakao oraz ksylitolu (według uznania). Wszystko blendujemy na konsystencję podobną do Nutelli. Odstawiamy do lodówki na 30min i gotowe! 


Prosty i szybki sposób na "te" gorsze dni kiedy mamy ochotę na coś słodkiego.. U mnie zawsze zaspokaja zachcianki. Używam tego kremu do naleśników i omletów.  Polecam z czystym sercem i życzę smacznego! 


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.