piątek, 28 października 2016

KOSMETYKI DO MAKIJAŻU, KTÓRE KUPIŁAM NA ROSSMANNOWEJ PROMOCJI


Promocja na kosmetyki w Rossmannie już dobiegła końca, a więc jest to najlepszy czas, aby pochwalić się moimi kosmetycznymi zakupami. W dzisiejszym poście pokażę Wam produkty, które kupiłam w Rossmannie, wszystkie już przetestowałam i mogę powiedzieć o nich kilka słów. Z większości produktów jestem strasznie zadowolona, jednak jeden okazał się typowym bublem. Jeżeli jesteście ciekawi, który z kosmetyków nie spełnił moich oczekiwań to zapraszam do przeczytania postu :)

1. LOREAL SUPER LINER


Liner jest jednym z produktów, które zawsze kupuję na rosmannowych promocjach i jest to zdecydowanie MUST HAVE każdej kobiety! Jego niepromocyjna cena wynosi ok 40zł,a na promocji możecie go kupić za 20zł. Jest on najlepszym linerem jaki dotychczas miałam! Łączy ze sobą długotrwałość, precyzję i idealną czerń, więc czego chcieć więcej? Dla mnie jest to zdecydowanie numer 1! 


2. MATOWA POMADKA LOVELY



Nie znam kobiety, która nie słyszałaby o tej serii matowych pomadek. Jestem nimi tak zachwycona, że napisałam osobny post, w którym możecie przeczytać moją opinie, jak też zapoznać się z kolorami oraz zaletami tych pomadek. KLIK



3. LOREAL VOLUME MILION LASHES



Wersja różowa (na zdjęciu niestety kolor nabrał barw fioletu) jest jednym z produktów, które kupiłam dla testu. Jego poza promocyjna cena wynosi 60zł, na promocji kosztował mnie 30zł. Jest to sporo jeżeli chodzi o tusz do rzęs, więc nie każda osoba decyduje się na jego zakup i zazwyczaj półka z kosmetykami loreala jest zapełniona kosmetykami. Tusz u mnie niestety się nie sprawdził, ani nie wydłuża, ani nie pogrubia, a na dodatek skleja moje rzęsy. Po 1 wypróbowaniu bardzo się do niego zraziłam i w rezultacie znajduję się on na dnie mojej kosmetycznej szafki. 





Drugim tuszem jaki kupiłam jest wersja zielona. Jest to drugi produkt, który zawsze kupuje na rosmannowej promocji. Zakochałam się w nim od pierwszego kontaktu! Zdecydowanie jest to to tusz godny polecenia. Świetnie wydłuża rzęsy, a jego 3 warstwy sprawiają wrażenie sztucznych rzęs. 


 4. PODKŁAD LOREAL TRUE MATCH


Podkład wybrałam w wersji 4N beige. Jest to podkład zainspirowany poprzednią wersją, którą kupiłam rok temu również na promocji rossmanna. Był on lekki, delikatnie krył i nie dawał wrażania maski. Zachwycona tamtym podkładem pobiegłam po jeszcze jedną buteleczkę. A tu co? Wielki bubel... podkład zmienił swoją konsystencję, jest zdecydowanie bardziej ciężki, za bardzo kryje i pozostawia efekt maski, a na dodatek posiada złote drobinki. Jestem nim bardzo rozczarowana i zdecydowanie NIE POLECAM! Cena poza promocją 60zł, na promocji 30zł. 


2. PUDER LOREAL TRUE MATCH


Puder wybrałam również w wersji beige. Delikatnie kryje, średnio matuje i zdecydowanie trzeba poprawić makijaż po kilku godzinach. Produkt raczej przeciętny, drugi raz go nie kupię i wrócę do Rimmel Stay Matt. 


Opakowanie posiada lusterko oraz gąbeczkę do nakladania pudru na twarz co jest jego dodatkową zaletą. Opakowanie jest bardzo praktyczne. 


Podsumowując:
Nie zdawałam sobie sprawy, że wybrałam tak na prawdę same produkty z Loreala. Niestety ta firma ma swoje buble, jak i świetne produkty do których się powraca. Zdecydowanie moimi ulubieńcami są  tusze volum milion lashes w wersji zielonej oraz super liner. Do tych produktów powrócę jeszcze nie raz! A Wy, co kupiliście na rossmannowej promocji?

46 komentarzy :

  1. Ja akurat kupiłam na tej promo dwie maskary, jedną sprawdzoną z Lovely a drugą Miss Sporty Pump up Booster 100& Rock i obydwie uwielbiam jak się okazuje. Wpadło mi też trio do konturowania i korektor marki Eveline. I jestem zadowolona ze wszystkich produktów, które nabyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trio do konturowania kupiłam na poprzedniej edycji promocji w Rossmannie i również jestem bardzo zadowolona z tego zakupy :) Kosztował grosze, a jakość tego produktu jest rewelacyjna :D

      Usuń
  2. Ja miałam iść na promocję rossmann ale ostatecznie zrezygnowałam bo mam spory zapas kolorówki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomadka ma świetny kolorek ;)
    Nigdy o to nie proszę,ale mogłabyś poklikać Tutaj ♥ ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mało co kupiłam, ledwie 2 produkty, jednak od kuzynki dostałam kilka :P

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten eyeliner i tak czy siak mi się rozmazuje, dlatego nigdy nie widzisz mnie w kreskach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemożliwe! Musisz przyjść na kurs robienia kreski :D

      Usuń
    2. Robić to ja umiem, ale zawsze mi łzawią oczy w kącikach na powietrzu :D

      Usuń
    3. Mam to samo co Sandra.. gdy tylko po godzinie starania, namaluję sobie przepiękne kreski, to od razu gdy wychodzę na wiatr łzawią mi oczy i z pięknych kresek nici.. :(

      Usuń
  6. Matowe uwielbiam <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic nie kupiłam podczas tej promocji, nie zauważyłam nawet jej istnienia. Do Rossmanna ostatnio chodzę głównie po jedzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba przyznać, że żywność w Rossmannie mają świetną :D

      Usuń
  8. Ja nie używam, ale moja siostra już tak.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie skorzystałam z tej promocji. Mam wystarczająco dużo kolorówki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zakupy ;) ja tym razem nic nie kupiłam, chociaż żałuję, że nie uzbrobiłam się w eyeliner z eveline

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też używałam wcześniej eyelinera z eveline, ale strasznie mi sie rozmazywał i nie był precyzyjny :D

      Usuń
    2. ooo patrz :D a mi się nie rozmazuje :P

      Usuń
  11. Same świetne kosmetyki :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. też kupiłam tą pomadkę z lovely :)

    pozdrawiam
    katarzynakoziej.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tym razem ograniczyłam moje zakupy do 3 lakierów do paznokci i jednej konturówki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama nie umiem w to uwierzyć, ale tym razem nie kupiłam nic :)

    Ps mam tę pomadkę i bardzo ją lubię. Szkoda jedynie, że ma taki mały wybór odcieni :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój ulubiony podkład się zmienił? No nie...Mam jeszcze spory zapas starego na szczęście.Eyeliner musze wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta pomadka lovely chodzi za mną od dłuższego czasu. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Większość z tych produktów mam i naprawdę polecam! Ciekawy wpis, zapraszam do mnie i proponuję obserwację za obserwację :)
    www.nicoleotremba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. widzę, że żaden z Twoich kosmetyków nie wystąpił w moich zakupach :D ciekawa jestem tego tuszu z LOREAL'a volume milion lashes, bo nigdy go nie używałam, a jestem na etapie poszukiwania fajnego tuszu :) używałam wcześniej z Bourjois (jest post na moim blogu) ale zachciałam zmiany i na promocji w hebe kupiłam tusz z Bourjois ale 1 seconde mascara i jak na razie jestem bardzo zadowolona (niedługo u mnie na blogu post o kosmetykach z promo, nie tylko z rossmanna), więc zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zastanawiałam się nad tym tuszem i podkładem z Loreala :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tym razem za bardzo nie poszalałam :) Kupiłam tylko dwie kredki do oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tymi pomadkami to już kiedyś mnie zainteresowałaś i będę je miała na uwadze:) Dziwne, ale tak się złożyło, że nic nie miałam z Twoich łupów;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Trochę tego upolowałaś ;) Ja odpuściłam sobie szukanie ciekawych produktów przy szafach

    OdpowiedzUsuń
  23. aktualnie na promocji w ros mało wydałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Nic nie kupiłam na promocji. Mam ten podkład Loreal i spisuje się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja omijałam promocję szerokim łukiem, a wlazłam w neta i tam popłynęłam :D Bardzo ciekawe zakupki ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Same przydatne kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię Volume Milion lashes :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne kosmetyki wybrałaś :) Sama chętnie zobaczyłabym je w swojej kosmetyczzce :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Również posiadam tą pomadkę i baaardzo ją lubię ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Zakupy wygląda super ;) Pomadka <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Najbardziej ciekawi mnie ta matowa pomadka Lovely . Muszę koniecznie przetestować :)

    Zapraszam do siebie .

    OdpowiedzUsuń
  32. same fajne rzeczy! obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam taki liner i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Great post dear! You have a nice blog
    I follow you can you follow me back?
    I will be happy

    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.